MADRID, 2018

Přináším vám první várku fotek z naší dovolené ve Španělsku. První 3 dny jsme strávili v Madridu a pak následujících 5 dní v Barceloně. Na Madrid jsem se vážně těšila, jelikož v Barceloně jsem už jednou byla a to před 2 lety. Nebylo překvapující, že Madrid má úplně jinou atmosféru, než Barcelona. To moře dělá hodně. Je to asi jako kdyby jste srovnávali Londýn x Brighton. I tak mě ale Madrid bavil a je tam spoustu nádherných míst, které stojí za to navštívit. Taky miluji španělskou architekturu a jejich úzké uličky s barevnýma domkama. Měla jsem pocit, že za každým rohem musím pořizovat další fotku, protože každá ulice má jiný styl baráčků.

Náš let byl brzo ráno v 6:15, takže první co jsme udělali, po tom co jsme se ubytovali, (bydleli jsme přes airbnb) bylo zaplutí do postele. A po dvouhodinovém šlofíku jsme se vydali do ulic.

Trošku jiné hřiště pro děti, než na které jste zvyklí.

Madrid má spoustu skvělých kaváren s kvalitní kávou a bohatým výběrem veganských mlék. Tahle kavárna se jmenuje Zero Point Coffee Shop a mají v nabídce i filter nebo V60.

Příprava na photoshoot 😀

Ani si nepamatuju, kdy naposledy se mi stalo, že bych šla do restaurace a svoje jídlo bych nedojedla ani z poloviny. No a tady u tohodle wrapu jsem nebyla schopná kousnout si víc než 3x. Prostě sajrajt. 😀 Radek to taky označil za humus a obsluha neuměla ani slovo anglicky a celkově stála za starou belu, takže jsme se ani nesnažili vynaložit síly na změnu jídla nebo aby nám to strhli z účtu. Na druhou stranu Radkův burger byl úplný opak a nemohl si ho vynachválit. Zpátky bych ale rozhodně nešla a ani to nemůžu nikomu doporučit. Takže pokud jste v Madridu NEchoďte do Viva Burger.

A dalších milion fotek baráků….

Druhý den ráno se Radek necítil moc dobře. Byl lehce nachlazený už před odjezdem a to všechno cestování mu akorát přitížilo. Takže jsem se vydala na procházku centrem sama. Většinu času jsem ale bohužel strávila ukrýváním se před deštěm, takže po pár hodinách jsem na to už neměla nervy a vrátila se zpět na pokoj.

Puerta Del Sol plaza

Plaza Mayor

K večeru se vyjasnilo a Ráďa se už cítil lépe, takže jsme si zašli společně na večeři do vegetariánské restaurace s názvem AbonaVida a tuhle už rozhodně doporučit můžu! Objednala jsem si veganskou pizzu a byla výborná!

Když jedna zmrzka nestačí….
Třetí a poslední den v Madridu byl rozhodně můj nejoblíbenější. Měli jsme to nejlepší počasí a šli jsme do parku Parque Del Retiro. Nekecám když řeknu, že to byl to jeden z nejhezčích parků, jaké jsem kdy viděla.

Tenhle pohled mě doslova položil na kolena.

Půjčili jsme si loďky ( 6 euro na 45 minut) a příjemné zjištění bylo, že jsem ve veslování zdatnější než Radek. Ty hodiny ve fitku se konečně vyplácejí!

V parku najdete taky tenhle úžasný skleněný dům – Palacio De Cristal, do kterého je vstup zdarma.

Následně jsme si zašli na jídlo do Loving Hut. Nikdy jsem tam na jídle nebyla a i když to vypadá jako prostá jídelna, výběr jídla mají fantastický. Dala jsem si curry s tofu a jak já nemám ráda pálivá jídla, objednávání si curry je pro mě vždycky trošku risk. No, nemám co víc říct, než že tohle curry bylo to nejlepší v mém životě! Básnila jsem o něm po zbytek naší dovolené. Můžeme taky společně ocenit tu krásnou malbu co mají na zdi vedle obchodu?
Monumento de Cervantes

Templo De Debod. Na tenhle momument jsem se hodně těšila, ale bohužel to bylo lehce zklamání. Na fotkách to vypadá naprosto fantasticky a to proto, že normálně je kolem monumentů voda, která vytváří odraz. Bohužel v den, kdy jsme přišli my, tam žádná voda nebyla, takže to celé vypadalo tak … suše. Ale o pár kroků dál se nám dostal krásný výhled na Madrid.

Naše poslední zastávka byla kavárna Mur Café, do které jsem se úplně zamilovala. Byl to styl kavárny, který miluju ze všeho nejvíc – pohodlné a útulné sedačky, roztomilá světýlka, květiny a roztomilá výzdoba všude kolem.

Po našem posezení jsme se vrátili zpět na pokoj, zabalili si a v 5:50 ráno nám odjížděl vlak z Madridu do Barcelony. Takže….

….pokračování příště
xx

Share:

1 Comment

1. 19th September 2018 / 8:04 am

Thanks for the marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you can be a great author.I will be sure to bookmark your blog
    and will eventually come back later in life. I want to encourage yourself to continue your great job, have a