30 hodin v Paříži

V listopadu jsem jela do Francie do Lyonu navštívit Sandrine a to bychom nebyly my, kdybychom to neskloubily s koncertem. Bring Me The Horizon hráli v Paříži, takže plán byl jasný – sejít se v Paříži, zůstat jednu noc a druhý den jet do Lyonu.

V Paříži jsem byla poprvé asi před třemi roky a i přes to, že je špinavá, smradlavá, všude jsou bezdomovci a na ulici vás furt někdo otravuje a chce vám něco prodat, jsem se do Paříže zamilovala. Hodně asi dělalo to, že jsem poprvé jela v létě a počasí jsme měli fakt krásný.

Tentokrát jsem ji ale vnímala jinak. Ta architekruta je nádherná, né že né, podle mě má Paříž jednu z nejkrásnějších architektur vůbec, ale to je vše. Rozhodně to není město, kde se cítím bezpečně. Vzdalte se trošku od centra holky, a chlapi se na vás vrhnou a budou s váma chtít začít konverzaci a nebo na vás prostě jen budou zírat. Brrrr.

Do Paříže jsem dojela vlakem asi kolem 10 ráno a jelikož Sandrine přijížděla až odpoledne, musela jsem cestu na airbnb absolvovat sama. Jak jsem řekla, každej zíral na tu bílou holku co se vláčí s kufrem a je ztracená. Po tom, co jsem se ubytoval a jsem si dala krátkýho šlofíka a pak hurá do centra, kde jsme se sešli se Sandrine. Šli jsme rovnonu k Sacré-Coeur, jelikož je to moje nejoblíbenější místo v Paříži a nemohla jsem nevyužít té šance se tam znova podívat.

Celý Montmartre je prostě nádherný

Po krátké tour v okolí Montmartre jsme se vrátily na airbnb, daly si večeři a hurá na koncert! Fotky žádné nemám, jelikož každý člověk, který byl na BMTH koncertě ví, že by to byla jasná sebevražda pro můj foťák.

Druhý den jsme si přivstaly a vyrazily jsme na snídani

Díky mému milovanému foursquare, na který nedám dopustit, když cestuju, jsme našly tohle roztomilé veganské místečko s názvem Love Juice Bar, kde dělají smoothie bowls. Nálož to byla pořádná ale daly jsme to! Sandrine zvolila klasickou acai bowl a já měla peanut butter.

A pak hurá na procházku centrem! Počasí nám bohužel nepřálo, sem tam zapršelo a bylo mlhavo….

…..tak mlhavo, že ani Eiffelovka nebyla vidět.

Okolí Louvre taky absolutně miluju, stále jsem ale nebyla uvnitř, ups!

Nakonec jsme nafotily malý photoshoot a pádily jsme zpět na airbnb pro věci a pak na vlak směr Lyon! Takže Paříž byla fakt rychlovka, ale ono to tak nějak stačilo.

Dala jsem taky dohromady video

Tak a v příštím článku budou fotky z Lyonu, do kterého jsem se naprosto zamilovala